28 Şubat 2010 Pazar

Geçen Hafta Ne Yaptığımı Biliyorum( Daha Alzheimer'a çok var)

Geçen haftayı Türkiye dışında geçirdim. Saatleriyle ünlü bir Avrupa ülkesinde idim. Haliyle yeni bir saat edindim. Pahalı olmayanlarından tabii. Bir de güneş gözlüğü aldım. Güneş gözlüklerine zaafım var galiba. Bulunduğumuz yer etrafı karlı dağlarla çevrili, oksijeni bol, sessiz Interlaken kasabasıydı. Bana 19.yüzyılda aristokratların yazın dağ havası almaya, sinirsel rahatsızlıklarını dindirmek için geldikleri bir yer izlenimini verdi. Burada bulunan en eski otellerden Hotel Interlaken'de yazar Lord Byron kalmış. Tabii Byron'ın kaldığı günlerden bu yana çok şey değişmiş. Bugün yarı çıplak garsonların servis yaptığı Hooters bile var. Interlaken'den trenle kayak pistlerine ulaşabiliyorsunuz, yüzlerce kilometrelik pistler var. Kayak dışında yamaç paraşütü de yapılabiliyor. Yamaç paraşütü yapmak istiyordum ama sonunda biraz daha bekleyip yazın denemeye karar verdim. 1 hafta boyunca sessizlik, temiz hava, kaba İsviçreli restoran çalışanları ve mükemmel dağ manzaralarından sonra yurda döndüğümde keyfim yerindeydi. Bavullarımızdan birinin patlanış olması bile canımı sıkmadı, hatta bunu komik bile bulabildim. Doğaya yakın hayat da bir yere kadar, işte beton cangıla geri döndük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder