9 Mart 2010 Salı

LCD Soundsystem Müzik Topluluğu

Bugün bir müzik topluluğundan bahsetmek istiyorum. İsmi LCD Soundsystem. Bildiğim kadarıyla James Murphy adındaki DJ-müzisyen'in projesi. DFA Records plak şirketine bağlılar. DFA da galiba Murphy'e ait ya da ortak falan..
Grubun ilk albümü 2005'te çıkmıştı, buralarda hiç gözüme çarpmadı. Geçen günlerde Kadıköy Akmar'daki Zihni'de ikinci albümü,(Nike için yaptıkları bir albümü saymazsak), aldım. Onu bulmak da biraz zor oldu. Neyse uzun zamandır yeni bir albüm dinlemiyordum. hatta doğru düzgün müzik dinlediğim bile söylenemez ama Sound of Silver'ı(ikinci LCD Soundsystem albümü)beğendiğimi söyleyebilirim. Sonra çıkarıp ilk albüm 'LCD Soundsystem'i dinlemeye başladım. İlk albüm daha güzel diye düşünüyorum. Bu grup sayesinde DJ'lik yapma hevesine kapıldım. (Geçici bişey de olabilir.) Kendim şarkı mixlemek için program ve alet ne gerekiyorsa aramaya başladım. Adını hatırlayamadığım bir programda Happy Mondays'in 24 Hour Party People şarkısının bir bölümünü remixleyip kaydetmiştim ilginç olmuştu. Bakalım şu programları bir tarayalım bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder